Bugün 38+2 yim çatı muaynesi yapmak istedi doktor ama kasılmaktan yaptıramadım yani nırmalde 2 parmağı 10 cm girmeli ama ben tek parmağı 1 cm zor sokabildim dedi bu şekilde huylu ve kasılırsan çocukta strese girer dedi . Sezeryanıda seçenek olarak sunuyo istersen sancılarını bekleyelim deneyelimde diyo . Moralim çok bozuldu zaten biliyodum huylu olduğumu ama bu kadarını beklemiyodum bacaklarımı dahi açamadım . Ama kimsede içimş rahatlatmıyoki ne olacak ol sezeryanı sanki o zorda normal doğum kolay mı deyip destekleyen yok anca normal olabilir diyolar . İkisindende korkuyorum kendimde bişey deyip karar veremiyorum😔😔 moralim çok bozuldu😔😔