34+1 bugün kontrolden çıktım 2300 kilosu dedi bana az geldi ama daha çok yicem artık🤷♀️ İlk nst me girdim çok hevesliydim ama çok sıkıldım ya.😬 sonuçlarım iyi dedi doktor vitamin ve magnezyum ilacı yazdı biri suda eritiliyor büyük onu doğurana kadar mı kullanıyoruz kullanan var mı? Devlet hastanesine gidiyorum iki hafta da bir gelmemi istedi artık yani 36 haftalıkken bidaha gidicem inşallah ama ben bir ayda bile randevu bulamıyordum bu kadar kısa sürede hiç bulamam sanırım devlet hastanesine gidenler randevusuz gidiyor musunuz illa randevu mu gerek böyle iki haftada bir gidenler için soruyorum.