Narcicegi Kızlar 37+5 im karnım günlerdir aşırı kaşınıyor kaşımamaya çalışıyorum ama kıpkırmızı pütür pütür oldu. Dün doktora sordum Bol bol yağlan çatlayacaktır dedi ama dayanılır gibi değil. Belki başına gelen doktoruna soran varsa ne gibi yöntemlere başvurdunuz? 😞
Bugra Narcicegi canım bende 33 haftadayım karnından başladı ve şu an bacaklarım pütür pütür kaşımaktan duramıyorum hamilelik alerjisi olduğu ve ancak doğurunca geçeceği söylendi sadece kaşıntı için krem kullanıyorum
Bugra Narcicegi daha bugün kullanmaya başladım ilacın etkisi geçimce yine aynı 🤷♀️Ve ancak doğurunca geçermiş😭