KayraVeAnnesi_06 Kızlar merhaba , 8+1 olduk. Çok şükür mide bulantım olmadı fakat 2 gündür tiksinme var bazı yemeklere karşı böyle karışık birşey gördüğümde yemek istemiyorum benim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu isteksiz yemek yiyorum
tatliiannnee KayraVeAnnesi_06 evet canım oluyor isteksiz yemek yapılıyor hatta yıyemedıgun de olacak ama gecıci bı durum sakin olmakta fayda var bulantılarda baslayabılır hepimizin basına geldı cok sukur bulantın yokmus öle dusun
KayraVeAnnesi_06 tatliiannnee Evet bulantı yaşamadım çok şükür sadece tiksinme ve isteksiz yemek yeme var , tek değilmişim 🙏🏻
tatliiannnee KayraVeAnnesi_06 cok sukur evet o yuzden moralini bozma emın ol daha kötü hamılelık gecırenler var bugunlerimize şükür