13+6 hamileyim Dün gece uyucağım zaman sağ tarafıma yattım sağ boşluğum ağrımaya başladı sonra Sola yattım sol da ağrımaya başladı sonra sol tarafımdayken karnımı yatağa değdirerek yatmaya çalıştım ağrım geçti sebebi nedir acaba sürekli böyle uyucam sanırım