MerveBeyza ben orada Ali Fuat yüzünden dış gebelik yaşadım acil ameliyata alındım iç kanama başlamıştı . Ve sağolsun ameliyathane hemşireleri steril malzeme kullanmadıkları yüzünden enfeksiyon geçirdim ayrıca ameliyatım kapalı olmasına rağmen az olan dikişlerim bile iltihaplandı ve 2 gün hastanede yattım kanamam geçmedi Ve hiçbir açıklama yapılmadı herşey normal denildi bende sağlıkçıyım neyin nasıl olması gerektiğini biliyorum heryere şikayette de bulundum ama bir sonuç alamadım . Yine de memnun olan da var Allah yardımcın olsun canım