Geçen postumda kaşıntı ile ilgili paylaşım yapmıştım. Karaciğer enzim yüksekliği çıkmıştı vs gittim hastaneye krem yazmadılar. Kan alıp, karaciğer ultrasonuna bakıcaz dediler. Karaciğer ultrasonu için de 1 hafta sonraya gün verdiler ben nasıl bekleyeceğim 1 hafta daha dayanamıyorum kaşıntıdan. Acile gitsem birşey yaparlar mı?