Rukiye24 Kızlar yaptıktan 20 dakika sonradan baktm yoktu bişey kaldırdım dolabın içine sabah baktm böyleydi
melekimserra Rukiye24 ben ilk yaptım çıkmadı sabah baktım teste ikinci çom silik bir gün sonra ilk idrarla tekrar yaptım bu sefer ikinci çizgi hemen çıktı ama gene silikti zaten betaya baktırdığımda da daha yeni oluyor du
Bbcrrr Bence var olmasaydı bu da olmazdı. geçen arkadaşın biri öyle yapmıştı rafa kaldırdı unuttu baktı böyle çıktı doktora gitti kan verdi hamileymiş her türlü kan ver canım, bunları boşver
Rukiye24 Bbcrrr ben iki kez düşük yaptım geçen ay iki kere test yaptm hiç birinde böyle olmadı ertesi gün bile
Arvenveannesi Bbcrrr ayyyy yorumunuz beni bile heyecanlandırdı. Benimde hemen çıkmadı çizgi. 4-5 saat sonra baktığımda böyleydi çok şaşırdım. Daha önce saattler sonra çıkan bile görmemiştim. İnşallah bizede nasip olsun🌸🙏
Arvenveannesi melekimserra canım merhaba benim de öyle oldu şuan. Testi yaptıktan bi 4-5 saat sonra belirdi. Yani herkes çok kesin konuşuyor kuruma çizgisi diye. Ama ben onca test yaptım yoksa çıkmıyor kuruma çizgisi falan🤷🏼♀️ İnşallah güzel haberler alırız 🙏🌸
Cerennnn5858 Rukiye24 canım benzer durumdayız. Benımde adete 3 gün var bugğn yaptım. Benım hemen cıktı ama 3 dk ıcınde cok silik https://imgyukle.com/i/RwCu5y Gözüküyomu varmıdır acaba
Bbcrrr Rukiye24 aynen öyle yani kuruma çizgisi muhakkak öyle bir şey vardır ama ben şahsen inanmıyorum ona sen yine de kendini takip et ve kan ver canım benim umut bizim için