2.bebeğim oyüzden bugün yeni doktora gittim öğrenir öğrenmez gitmeyim dedim kendimi iyi hissediyordum bugün gittim doktorum bebek büyümüş kalp atışı oluşmuş dedi kasıklarnda ağrı oluyormu arada oluyor dedim kesenin dışında kan var dedi ve ilaç verdi kalp atışını dinletmedi düşük riski olduğu için galiba bu durumu yaşıyanlar banada bilgi verirmisiniz rica etsem