26+3 haftalık hamileyim 3 gündür çok az hareket ediyor normalde de çok sert hareket etmiyordu ama çok hafif bi köpürdü ara da oluyor sanki ama emin de olamıyorum ya da bagırsak hareketi mi acaba normal mi bilemedim bugün aile hekimliğinde kalp atışlarını dinledik çok net değildi uyuyor sırtı dönük heralde dedi kafama çok taktım benimle aynı durumu yaşayan var mı