Esraa_21 doğum yardımı diye bir şey yok. Eğer çalışıyorsanız 32. Haftanızda çalışamaz raporu alabilirsiniz. İş yeri sizi sigortadan düşürmezse doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra 2 ay olmak üzere toplamda 4 aylık doğum parası alabilirsiniz. 2022 yılı itibariyle asgari ücret üzerinden 12,500₺ alınıyor. Bunlar dışında bir defaya mahsus 120 gün priminiz varsa 200₺ gibi süt parası var. Aile Sosyal Politikalar Bakanlığına başvuru yapılıyordu sanırım ama emin değilim. Bir de ilk çocuğa 300₺ ikinci çocuğa 400₺ üçüncü çocuğa 600₺ alabilirsiniz. O da bir defalık alınıyor.