Bebegim0101 ah canım benim nasıl acılar cekmişsin rabbim gönlüne göre versin inşallah normal yönde gebelik %50 gibi görünüyor ama çatlatma iğnesi denedin mi hiç oda faydalı olabilir ama doktorların coğu söylemez kesinlikle coraaspirin kullan gebe kalınca ilk 3 ay