Doktoruma danisarak sacta boyattim , tuy dokucude kullandim… Her gebelik bir degil tuy dokucu de rahat ama yine yeteri kadar degil , esime hep diyorum oyle bisi olmali ki 5 dakika beklicem tuyler yere duscek :D ama en rahati tuy dokucu , bu bir gercek. Doktoruna danis gebelik takibini o yapiyor benim doktorum bir sorun gormedi ve kullanabilirsin dedi. Esindende yardim alarak iyice temizlenebilirsin…