Ben anne yanı olabilen bir park yatak aldım,çok kullanışlı görünüyor. Kendi odasına da montessori yaptırcam.. İstanbul’da bir çok bebek mobilyacısını gezdim ve %90ı büyüyen beşiği artık önermiyor. 1.si çok fazla yer kaplıyor 2.ise ömrü bahsedildiği kadar uzun olmuyormuş. Özellikle erkek çocuklar rahat kullanamıyorlarmış. Sebebide yatakların eni dar ve rahatca dönemiyorlarmış.