Bende hamile önceside vardı ilaç kullanıyordum nabzım 100 den aşşaya kolay düşmüyordu üzerinedw panik atak vardı ilaç alıyordu. Halada yemek yiyince oluyor şuan nefes nefese kalıyorum kalbim hızlanıyor 35 hafta olucam yarın zor valla az kaldı kızım doğunca tekrar ilaçlarıma başlamak istiyorum 🥺