Kızlar adet düzensizligim var zaten en son gecıken adetımde kan vermıstım 2,39 çıktı ilk defa bu kadar gordum beta yı bır hafta sonda yıne yaptım değer aynıydı 4 gün sonrasında yapınca 0 olmustu ama gebeliklerde silik cızgı çıkıyordu Dc Duphaston yazdı 8 gündür ıcıyorum ama halen gıden gelen yok sadece sarı akıntım ve beyaz akıntım adet olmam Gerekmıyormu artık helekı 2,39 değerden 0 düşünce Bi bilgisi olan varmı