Ark Kızlar benim bu sabahtan beri hala devam eden kalp çarpıntım var sanki kalbim ağzımda atıyor 26+3 haftalık gebeyim bu durum normal mi çok hafif baş dönmem var tansiyonda normal çıkıyor doktora bildirmem gerekir mi
Gizem260 Ark aynı sorun bende de var 27+5 im doktora söyledim kardiyolojiye git dedi ama gitmedim henüz
Merrygirl Ark bende 37 deyim o çarpıntı bendede oluyor ama ben onu az su içtiğim zaman olduğunu fark ettim canım suyu arttır biraz geçmezse bildir tabiki
Tugbashn Ark 28 haftaligim yaklasik bir aydir gun icerinde sık sık bende yasiyorum cuma gunu gidicem bakalim
Ark Gizem260 işte doktora sordun mu bir sürü test yaptırıyor o da bir eziyet geliyor açıkçası sizin ne kadar süredir devam ediyor benim yeni başladı
Gizem260 Ark ben de bir süredir var arada çok şiddetli oluyor sanki kalbim ağzımdan çıkacak gibi oluyor
Ark Tugbashn benim kontrole 2 hafta var şimdi arayıp sorsam bir sürü test istemek şimdi geçti ama tekrarlar mi bilmiyorum inşallah normal biseydir