kuzeyinannesi_ suleozell gebelikten önce ince tüylerim vardı gebelikte daha çok artınca mecbur ağdayla almaya başladım
Sonikiuc Gebelikte çıktıysa göbek çevresi sonradan dökülüyor deniyor. Ama bir kere alırsanız dökülmez diye biliyorum
Srn_39 Benimde acayip çıktı ama almadım kirpi gibi dikiliyor doğumdan sonra dökülüyor diyorlar dökülmezse ağdaysa başladım büyük ihtimal şimdilik makasla uzun olanları kısalttım😂