anneoluyorum25 Sağlık ocağında verdiğiniz gebelik kan testinin sonucu kaç günde çıkmıştı acaba ? Dün sabah verdim ama hala çıkmamış 😔
Nnanaa anneoluyorum25 benim verdiğim günün ertesi günü akşam üstü düşmüştü e nabıza. Ama saat 2 gibi gittiğim dr görmüştü. E nabıza geç düşüyor sanırım
anneoluyorum25 E-nabızda kayıt yok canım orayı defalarca yeniledim + sağlık il müdürlüğünden laboratuvardan bakmaya calısıyorum barkodla kayıt bulunamadı diyor.
anneoluyorum25 Nnanaa İnşallah benimde bu akşam üzeri düşer artık. Doktorlar görebilir mi acaba ? Banada kanı alan hemsire Cuma çıkar sonuclar dedi.
Nnanaa anneoluyorum25 belki her yerde aynı değildir ama öyle de çok geç oluyormuş meraktan çatlar insan. Akşam üstü yolluyorlar aldıkları gün burada sonraki gün doktora gidince görülüyor. Hiç sağlık ocağını aradınız mı telefonda en azından burada çıktı çıkmadı diye söylerler belki en azından gidip öğrenirsiniz.
anneoluyorum25 Nnanaa Sağlık ocağına ait bir telefon bulamıyorum malesef. Kesinlikle. İki günde bir kan vermek gerekliymiş. Böyle geç çıkarsa sıkıntı.
Nnanaa anneoluyorum25 evet araya haftasonu da giricek zaten aa acaba şeyden dolayı mı dedi yarın grev var ya kapalı olacaklar diye mi cuma dedi acaba
Nnanaa anneoluyorum25 bence herhangi bir sağlık ocağını arayıp şehirdeki anlatın telefon no da yok vs diye. Belki oradan bir şey diyen olur.
Tusami anneoluyorum25 canım Google a bulunduğun şehrin adını şöyle yazacaksın mesela Bursa halk sağlığı merkezi, sonra tahlil sonuçları diye çıkıyor TC kimlik numarası fln
anneoluyorum25 Tusami Canım oradan bakıyorum zaten ama kayıt bulunamadı yazıp duruyor. Çok sinirim bozuldu. Dün sabah sabah verdim hala sonuc göremiyorum.
anneoluyorum25 Burcu0707 Sizce acile gideyim mi kızlar. Beta akşam saatlerinde kan testinde sıkıntı olur mu illa sabah mı olmalı ?
Burcu0707 anneoluyorum25 sabah saglik ocagina git sor hem iki gunde artisa bakilmasi lazim yeniden verirsin kan
anneoluyorum25 Burcu0707 Artışı yarın acilde yaptırcam bi 3 gün daha da onu bekleyemem valla. Cumada gidicem doktora ikisine birden bakar.