haticerabia45 Bebek saçlanıyor o yüzden diyorlar hep duyduğum klasik söz.bununla ilgisi olabilir mi kızlar.🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ kütür kütür buz yiyesim buzlar gibi soğuk şeyler icesim dondurma yiyesim var…
Nermin_nur1 haticerabia45 bendede oluyor canım ama nedendir bilmem benimde soğuk şeyler yiyesim geliyor ancaki öyle diniyor gibi hissediyorum 😂 bende 31 im
Ozgeozgul haticerabia45 bende dondurma kazanına düşesin var 31. Haftaya girdim sayılır saçla alakası mı varmış
Ezgiduru haticerabia45 bende aynı sekildeyim normalde dondurma pek sevmem ama canm istiyo soğuk soğuk ama saçla alakası olduğunu sanmıyorum. İlk kızımda midem deli gibi yanardı kel bı kızım olmuştu🤣
Rabiaugur haticerabia45 ben hergün buzlu sular dondurmalar yiyip duruyorum gerçekten içim yanıyor ana bebeğin saçlanması dediğiniz farklı bi yanma mide yanması o çok kötü bu yanma hormonlardan kaynaklı olarak vucüt sıcaklığının artmasından kaynaklanıyor ellerim ayaklarım içim hep cayır cayır yanıyor
haticerabia45 Nermin_nur1 yemek yiyesim yok sadece sürekli meyve suyu dondurma soğuk olan ne varsa onları istiyorum 😔😔 cayır cayır yanıyor içim sanki 😂😂
haticerabia45 Ozgeozgul etrafımda konu komşu annemler falan sürekli öyle söylüyor 😆bebeğin saçı kesenin içinde diyorum midemle benim içimle ne alakası var diyorum ama bilmiyorum eskiler bilir mi hurafe mi..madem saçla alakalı yandigimiza değsede saçlı olsalar bari 😂😂😂😂
haticerabia45 Elilar2225 yalan ya diğer gebeliklerimde de yandım yandım tutustum ama bir tutam bile saç yoktu 😆😆😆😆🔥
haticerabia45 Ezgiduru benimde öyle diyorum öteki çocuklarım niye saçsız oldu o zaman 😆 az da olsa saç yakarmis kıl mı yiyoruz yutuyoruz sanki.surekli dondurma ve buza sarmak istemiyorum limonlu maden suyu falan içiyorum arada 🥺🥺
haticerabia45 Rabiaugur dimi çok doğru.benim midemden tutunda tüm uzvum içim dışım bildiğin alev yeri 😭😭buz yemenin de bebişe bir zararı olur mu artık napicami sapittim🙈🙈🙈
Rabiaugur haticerabia45 hiçbişey olmaz bebek açısından bende doğum üstü boğazım şişer diye korkuyorum açıkcası
Zeynepppp23 haticerabia45 benim hamileligimin başından beri öyle kısa gelen kısımlarda soğuk portakal ve meyvesulari ile idare ettim şimdi soğuk su soğuk süt kutu kutu dondurma herşey var elimde değil dünde aşırı derecede su içme isteğim vardı sadece soğuk su içtim içim yanıyordu ama sebebi nedir bilmiyorum 31 haftalık hamileyim bende 🤦♀️😂
haticerabia45 Zeynepppp23 galiba hepimiz aynıyız 😂😂😂ben daha önceki gebeliklerimde de böyleydim ama bu kadar fazla değil kronik farenjitim de var fazla soğuk su dondurma yüklenmek istemiyorum
Zeynepppp23 haticerabia45 bende çok şükür sağlık sorunu yokta çok soğuk şeyler yiyince eşim kızıyor çocuk üşür diye düşünüyor 🤦♀️😂😂
Hermione_22 haticerabia45 çilekleri dondurup yedim işe yaradı bende 😄 dondurma çok şekerli geliyor ama donmuş meyve 👍