Melisakplnn Kızlar 1 hafta sonra 6. Ayıma girecem ikizlere hamileyim karnım ağrıyor göbek deliğinin altı normalmi sizdede oluyormu
TazeAnne06 Melisakplnn evet bende de oluyor hatta ben de göbek deliği kalmadı😅 gerilmekten düzleşti ve çok ağrım oluyor
Nil2736 Melisakplnn ay bu ben. Bugun dr a sordum. Fıtık mı die. Fıtık olmamş şuan olsa bile şuan bundan daha önemli durumlar var falan dedi. Bebekler gerdiriyor karnı işte. Bide bende suları fazla çıktı.ondan.. diyete başlıyorm yarın 🤒
Melisakplnn TazeAnne06 demek ilerki haftalarda benımde gerilecek normalde hamılelkde şişiyprdu sanki hatırlamıyorum 😀