Benimde merak ettiğim bir konu var yardımcı olursanız sevinirim. Benimde eşim bugün verecek nasip olursa randevu saat üçte. Acaba öğleden sonra test alıyorlar mı bilginiz var mı? Birde sperm testi dışında bir test tahlil vs yaptırdı mı eşiniz? Ben bi kaç hormon testi yapılıyor diye duydum ama emin değilim. Doktor kontrolünde değiliz. Kendimiz vermek istedik 8 aydır gebelik elde edemeyince. Sizden doktor mu istedi sizin durumunuz nedir mazur görürseniz. Teşekkürler ♥️