bircanozyn Anneler doğum yaptım sezeryan bugün 1 hafta oldu ama özür dileyerek tuvalete çıkamıyorum kabızlık için dubalac kullanan var mı emzirirken ve dikişlerim henüz alınmadı napıcam bilmiyorum 🥺🤷🏻♀️
Derya bircanozyn kayısı suyu için bağırsaklarınızı yumuşatın tek çare kabız olmamaya çalışmak sanırım
Bora5832 bircanozyn ben kullandım tek seferde etki etmiyor ama.Yapin diye söylemiyorum ben 2 ölçek birden içtim artık sinirimden ağladığım için ben de o şekilde etki etti.
Deletedmom_6 bircanozyn doktora sorup lavman yapabilirsiniz ondan sonrada dut hoşafı içine kayısı falan atarsanız rahatlarsınız 🙏🏼
Bora5832 bircanozyn sezeryandan sonra oluyor maalesef düzene girene kadar bol bol yürüyün o da iyi gelir
Esmakks bircanozyn bazen tek seferde etkisini göstermez. Birkaç gün düzenli iç ki çıkabilesin yapamamak daha kötü doğumdan sonra
3babymom bircanozyn bana duphalac değil de magnezi calsine vermişti doktorum onu kullandınız mı o da baya iyi geliyor