EmirinBusrasi Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ilk. Ve eve geldiğimde kanamam olmuş biraz kan gelmiş bu nedir? Nişan olabilirmi yoksa çatı muayenesinden dolayı öylesine bir kanamamidir? Doktora ulaşamıyorum bilgisi olan lütfen bilgilendirsin panik yaptım 🥺
Bet7408 EmirinBusrasi bilgim yok ama bişey sormak istiyorum kaçıncı haftada oldunuz muayneyi ve acılı bir işlem mi
tazebiranne_hg04 EmirinBusrasi çatı muayenesi sonrası biraz lekelenme kanama normal artış olur kırmızıya dönerse gidin
Derya EmirinBusrasi çatıdan sonra bir kaç damla kan gelmesi çok normal hatta söylemiş olmaları gerekiyordu endişe yapma 🌸
EmirinBusrasi Bet7408 39. Haftadayim. Biraz acıdı 🙈 dayanilmicak gibi değil ama hiç acımadı desem yalan olur
Mutluhatun Bet7408 benim doktorum normalde 38 de yapıyor ama bugün 35+0 da oldum. 1 cm açıklığım varmış ve hiç canım yanmadı biraz bünyemizle alakalı bir durum sanırım
EmirinBusrasi Mutluhatun bilmiyorum artık nasıl oluyor ama senin 1 cm de olsa acikligin varmış benim hiç acikligim yok belkide o yüzden acima olmustur
Bet7408 Mutluhatun teşekkür ediyorum ben 32. Haftadayım doktor 37. Çatı muaynesi yapıcam dedi eliyle mi bakıyor peki biraz cahilce gelebilir ama cidden bu konuları hiç bilmiyorum ve kısa bişey mi
Mutluhatun EmirinBusrasi olabilir tabi çatınız dardır belkide Bence tamamen vücudumuz ve ağrı eşiğimizle alakalı bir durum İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza🫶🏻
Deletedmom_33 EmirinBusrasi Ben 27+3 de olmsutum biraz lekelenmen olabilir korkma demsiti ama olmadi hiç lekem
Mutluhatun Bet7408 hiç cahilce değil ne demek bugün başıma gelmeden bende bilmiyordum 🫶🏻 Evet elle yapılan en fazla 1 dakikalık bir işlem ve benim için gerçekten acısızdı hiç kendinizi kasmayın💙