tazebiranne_hg04 kyspnrr evet bana 16. Haftada teşhis koydular 1 hafta yoğun kanamam oldu bebeği kaybedecek duruma geldim ama Allah büyük doktorum yukarı çıkmaz dedi 5. Aydan sonra yukarı çıkmıştı rahim büyüdükçe plasenta da yukarı doğru çıktı 🥲
Brnaebu kyspnrr var kuzum 33 haftaligim 2.gebelik ilki sezeryan hala yukarıda değil bebek de iri yuvarlanıp gidiyoruz kanama vs olmadı çok şükür bugüne kadar
kyspnrr gozgozanne Haftada plesenta previa denildi yogun bir kanamayla hastaneye gittim 2 hafta kadar hastanede yattım büyüdükçe yukarı çıkar denildi ama 34. Haftadayım halla yukarı çıkmadı arada lekelenme şeklinde kanamam oluyor 1 aydır hiç bir iş yapmaksızın yatıyorum rabbim şifa versin hepimize inşAllah
gozgozanne kyspnrr çok geçmiş olsun canım amin inşallah. İlk gebelik mi? Sağ salim kucagimiza alalım inşallah 🙏
kyspnrr tazebiranne_hg04 Malesef benim öyle olmadı kanama çok yogun bir şekilde olursa direk alıcaklarını söylediler
kyspnrr Brnaebu Benim hem aşagıda hemde kanamam oluyor genelde çok fazla ayakta kaldığım zaman oluyor kanama
kyspnrr gozgozanne Evet ilk hamileligim bizim oğlan biraz yaramaz olcak galiba o kadar yer varken gidip aşagıya yerleşmiş hayırlısı herşeyin 😊
kyspnrr tazebiranne_hg04 Bir aydır bende yatıyorum gerçekten bebişimin alışverişini bile yapmamıştık kayınvalidem aldı herşeyimizi Allah razı olsun ondan