Ebraradinn canım bende de şöyle bir durum var, ilk 20 haftam aşırı kusmadan dolayı hastanelerde geçti onun bana hissettirdiği ben bu çocuğu istemiyorum düşüncesine girdim, daha sonra da zorlu sürecim az da olsa azalsa da ne gezebiliyorum ne yiyebiliyorum, diğer hamileler gibi hayal kurmuyorum şöyle yaparım böyle yaparım diye, karnımı sevip konuşmuyorum garip ruh hali içindeyim. Kendimi anne olacakmış gibi hissetmiyorum. Birşeyler alırken heyecanlanmıyorum. Kıyafetlerini açıp açıp bakmıyorum. Ama nedeni ne tam bilmesem de zorlu gebelik geçirdiğimden dolayı sanırım. Bir ara ciddi ciddi psikiyatri ye gitmeyi düşündüm.