Geçen gün post açmıştım ikili testim 1\982 çıkmıştı diye bugünde kontrolüm vardı gittim doktorum her şey çok normal burun kemiği çok belirgin ensesi çok normal gelişimi organları falan hepsi çok iyi dedi ama kalbinde minik bir parlaklık var dedi amniyosentez fetal testlerini önerdi. Kabul etmedim çevremde çok duymuştum kalp parlaklığı ilerleyen haftalarda geçiyor diye inşalah benimde geçer ne diyeceğimide bilmiyorum inanın insanın elinde değil üzülmemek böyle bişey başına gelen varmı acaba