13 haftalık hamileyim kızlar bugün kanmayla uyandım doktora gittim hemen bu 3 kanmam hamilelim başından beri cok şükür bebegim iyi gayet ama kanmam neden oldu belli değil fitil kullanıyordum progestan sancım biraz doktor onu kesip igne verdi birde duphaston verdi kullananız varmı hem adet sökücü hemde hamilekte kullanıyormuş