Annis54- Kızlar ben adanadan geldim Gaziantep’te olup yakınlarda doğum yapan doktorundan memnun olan var mı ?
Rukiyeeeeee Annis54- canım ben 32 haftalığım başından beri Hatem hastanesi Semra sarı yıldıza gidiyorum ablam orda doğum yaptı 8 ay önce kuzenin 1 ay once liwde dogum yapti ben memnunum doktorumdan