Deletedmom_85 ben 25 nisan kürtaj oldum 11 güne kadar önce kanama sonra leke leke geldi bittim muayenemi oldum parça kalmamış kanama alanın yok dedi doktor ve ilişki serbest oldu korunmasız ama 15 mayısta adet oldum daha kürtaj olalı 21 gün olmuştu oysa erkende normal kabul edilir dedi doktorum adet 6 gün sürdü ve çok yoğun bi kanama değildi orta dereceydi sonraki günler leke leke geldi ve bittim 20 mayıs temizlendim şimdide uygulama bugün yumurtlamada gösteriyor yoğun ama testlerim böyle çıktı dün bi de bugün 7 gün adet olurum ben evli değilken 28 günde bir adet olurdum evlilik sonrası değişti 30 33 günde bi olmaya başladı kürtaj sonrası 21. Döngüde adet oldum şimdi ne zaman olurum bilmiyorum ama uygulama 12 Haziran gösteriyor