Ersylu_anne Kızlar 5 aylık hamileyim 20+3şimdi doktordan geldim decavit innate balık yağı demir ilacı kullanıyordum decaviti kullanma dedi balık yağı ve demir ilcna devam dedi neden acaba decavit iyi bi ilaç kullanılması gerekmiyor mu
busey_42 Ersylu_anne 28 haftalığım ben 3 aydır kullanıyorum hepsini doğuma kadar hatta doğumdan bir iki ay sonrada kullanabiliriz demişti sağlık ocağındaki ebe
Merrygirl Ersylu_anne ben 37 haftamdayım decavit hala devam dedi doktorum onun içinde Demir falan var o yüzden başka ilaç kullandırmıyor canım her doktorun görüşü farklı
Ersylu_anne Merrygirl doktorumu degscm ztn memnun deglm şmdi bi paket var kullanma dedu ama kullansammı bn
Merrygirl Ersylu_anne o vitamin ilaç değil zararı olacağını düşünmüyorum ama genede hekime danışmadan yanlış bişey yapma en kötü sağlık ocağını ara sor canım