Kuzucugunannesi Kızlar asya isminin yanına bir isim ariyorum hep kararsizim sizin fikirlerinizi almak istedim
Kuzucugunannesi vesilece çünkü seviyorum oglumda çift isim suan 2 inciye hamileyim ama cinsiyet belli degil yeni çünkü erkek olursa ismi var ama kiz Olursa asya yanina bir isim daha istiyorum 😂
vesilece Kuzucugunannesi benim arkadaşımın çift ismi var ve 2 soyadı kullanıyorda 🙈🙈 nefret ediyor 4 isim gibi bu yüzden çocuğuna kısacık NİL koydu 🥰🙈