Arslan_nurten canım gebelik boyunca herhangibi kanaman olursa mutlaka iğne vuruluyor haricinde 28.haftanda vuruluyor birde bebiş doğduktan sonra 1 doz daha vurunuyorsun
Benim 9.haftamda kanamam olmuştu 1 doz o zaman vurundum 28.haftamda vurundum şuan 36 haftalık hamileyim doğumdan sonra tekrar vurunacağım 500 tl ücreti var özel hastanede oldum , iğneyi olacağın zaman kan alınıyor ayrıca indirekt coombs testi yapılıyor pozitif /negatif mi sonuç diye bebeğin etkilenip etkilenmediğine bakıyorlar yani