Umut_perisi0 Merhaba kızlar 33 haftalığım bu zamana kadar 2 li 3lü test, detaylı ultrason hepsi normaldi sorun yoktu doğum için ailemin yanına geldim burda ki doktor bacak boyu 2 hafta geriden geliyor dedi böyle durum yaşan oldu mu ?? 😔
sedoooli Umut_perisi0 Benim bebeğim içinde bacak boyu 2 hafta önden gidiyor dedi doktor, uzun boylu uzun bacaklı bir kız olacak dedi. Çok ciddi bir problem olacağını düşünmüyorum çünkü iki hafta önde gitmesi ya da geriden gelmesi bebeğin sorun teşkil etmiyormuş.
sedoooli Umut_perisi0 İlerleyen haftalarda inşallah haftasına göre uyumlu hale gelir sıkmayın canınızı.☺️🤲
aytangurvanova Umut_perisi0 genetik ola bilir eshiniz siz kisa boyluysaniz normaldir.benim bebekdede bacak boyu uzun haftasina gore babasina cekmis 😁
Umut_perisi0 aytangurvanova Ben 165 im eşim 170 eşimin kız kardeşleri 155 boyları yani anası ne ki danası ne çıksın derler ya o hesap 🤦♀️
Umut_perisi0 aytangurvanova Çok şükür iyiyiz 🙏 sadece bacak boyu 2 hafta geri dedi o kadar. Kız halaya çekermiş doğru demek 🙈
Kubos01 Umut_perisi0 ilk kızım hep ultrasyonda minyon olacak dedi ki baba 1,90 🤣34 haftada erken doğdu 47 cm falan avuç kadar dı suan 3 buçuk yaşında yaşıtlarından ileri kıyafet yetişmiyor bacak boyu öyle ki uzun doktor genetik uzun bir çocuk dedi kendimi boşa okadar üzmüşüm şimdide 33 haftalığız bacak boyu uzun dedi babayı gördü e normal dedi güldü doktor
Umut_perisi0 Kubos01 Böyle şeyler duyunca içim rahatlıyor gerçekten teşekkür ederim 🤍 kendimi yedim kaç gündür 🤦♀️
igvescarim Umut_perisi0 benimde aynı şekilde 2,5 hafta geri kalmış çok üzüldüm gerçekten inşallah sağlıkla doğarlar haftalarına uyumlu olurlar 🤲🏻