Arkadaşlar merhaba, benim tekrar eden düşüklerim oldu. Şubat ayında da küçük yapışıklıklar nedeniyle histereskopi oldum. Düşükler için tüm testlerimizi de yaptırdık bir problem çıkmadı🤷🏽♀️ Doktorum da yeniden gebe kal ilaçlarla destekleyelim böyle deneyelim bir de dedi. Diğer gebeliklerim istediğimiz zamanda oldu fakat şu an 4 adet geçirdim gebe kalamadım. Stres etkilemiş olabilir diye düşünüyorum ama sizce ne zaman doktora gitmeliyim? Rahimde yapışıklık varken bile hemen gebe kalırken şimdi neden olmuyor acaba? Doktora gitsem mi?