Omersmom88 Bebeğin Hareketlerini hissettiniz mi ? Ben yatınca çok hafif hissediyorum sıklassin istuorum Hareketlerini her an hissetmek istyorum ama yok 19+0 bel ağrıları çok zorluyor sizde durmlar nasil
Melekprenses Omersmom88 bende az az hissediyorum ama net değil daha yarın 19 haftalık olacağız nasipse. Bel ağrısı bende de var bu aralar.
Ayseakdag Omersmom88 bende 20+1 hafif hafif hissediyorum canim cikolata veya dondurma yedim mi daha cok hissediyorum kelebek kanat cirpiyor gibi
Melekprenses Omersmom88 ben kilolu hamile kaldım 3 kilo aldım şuan kadar 78 im şuan ve 5. Hamileliğim ağrılar artık normal geliyor. Nefesim çok daralıyor beni zorluyor
Mnvrrrrr Ben 20 haftaligim hafif hafif hissediyorum bende de kalça ağrısı çok bacağımı çekemiyorum ağrıdan ve bacaklarıma kramp giriyor😥