Kızlaaaar daha düne kadar sabrım gelmiyordu hareketler için ama 17.haftaya girdim maşallah uzandığım zaman içerden hep pıt pıt hissediyorum. Bağırsak falan değil ya net hareket içerden vuruyor. İlk gebeliğim 16+5te hissettim ilk bir kaç gün hissetmedim ama şuan uzandığım çoğu zaman hissettriyr kendini. Ay çok muhteşem bir duygu.