Mervedez159 akdeniz anemisiyseniz kan değeriniz (HGB) ) çokta düşük sayılmaz. Evet enfeksiyonda (WBC) var biraz fakat çok yüksek bir değer değil. Bademcik,grip bir enfeksiyon geçiriyorsanız veya yakın zamanda geçirdiyseniz değerlerinizde yükselme olabilir. İdrar yolu enfeksiyonunuz da olabilir. Lütfen bir dahiliye uzmanına veya kadın doğum uzmanına muayene olun ve bu tahlilleri gösterin, size zaten idrar tetkidi yapacaktır. Enfeksiyon varsa antibiyotikle geçeciktir. Korkacak bir durumunuz yok. Sağlıklı günler dilerim. 💛