Melekk8 Benim eşim şehir dışına annesini ziyaret etmek için gitti bi kaç gündür yoktu bu nedenden dolayı değerlendiremedim. Uygulamaya göre yumurtlama dönemimin son 2 günündeyim. Yani bugün adetimin 15. Veya 16. Günü. Değerlendiremedik bebekte istiyoruz. Bugün değerlendirsem olurmu olmazmı onuda bilmiyorum poff