denizmanzarasi Kızlar gonal f kullandım aşılama için ama çok fazla yumurta tedaviye cevap vermiş sizce bu olumsuz bir şey mi, başına gelen oldu mu ?
TurnaHifa denizmanzarasi 3 ten fazla yumurtada çoğul gebelik riski olduğundan bildiğim kadarıyla tedaviyi o ay için durduruyolar.
yasemin9222 denizmanzarasi canım bende gonal f kullandım bu ay 2 yumurtam gelişti pazartesi oldum asilama 3 yumurtaya kadar yapıyorlar diye biliyorum Rabbım hayırlısını nasip etsin inslh
Sevda-123 Bende aşılama oldum 3 yumurtam gelişti ama aşıla olurken dr dedi birisi çatlamış diğeri çatlamak üzere
Aksakal1907 @denizmanzarasi ben gonal- f tüp Bebek tedavisinde kullandım 11 tane yumurtam toplandı 2 tanesi embriyo oluştu biri transfer edildi diğerini dondurduk
denizmanzarasi Aksakal1907 benimkisi tüp benek değil canım peki transferi aynı ay mı yaptınız? Ağrın vs oldu mu yumurtalardan dolayı
Aksakal1907 @denizmanzarasi transfer aynı ay olmadı 27 Aralık’ta yumurta toplama işlemi yapılmıştı sonra eşim covit oldu üstünden 21 gün geçmesi gerekiyo dediler o yüzden bekledik adet olunca gelin dediler muayene için ama benim adetimde çok gecikti o yüzden transferim 8 Mart’ta oldu iğne vurulduğum 9 günlük süreçte hiç ağrım olmadı sızlamalar tabiki oluyor ama geçici
denizmanzarasi yasemin9222 canım şöyle yarın çatlatma iğnesi olucam bi yumurta 17 diğer 14mmde, diğerleri küçük 12 vs var ama aşılama yapılacak cuma inş güzel geçer çok stresli bi durum 😕
yasemin9222 denizmanzarasi bi ay da benim öyleydi 2 yumurtam 19mm 1 i 13 mm di doktor 19 lar çatlayıncaya diğeri soner büyümez artık dedi 2 yumurtan olur demişti hiç stres yapma korkulcak birsey yok hgs filminden daha az acı hissediyorsun ilk önce bi alet yerleştiriyor rahmi çıkarmak için o gerisi 2 dk da bitti enjekte etmesi falan bana idrara sıkışık gel demişlerdi ben sıkışık girdim sonrada 45 dk falan yattım 1 saate gelirken wc ye girdim öyle
denizmanzarasi yasemin9222 ay inş canım inş ya aşılamadan korkmuyorum korkum diğer yumurtalar da büyür sıkıntı oluşur diye ama inş güzel sonuçlanır , yumurtan kaç mmdeyken iğne oldun kuzum
yasemin9222 denizmanzarasi öyle düşünme tek yumurtada da çoğul gebelik olabilir aklına getirme öyle şeyler;) 13unde kontrole gittim 13mm di biri biride 12mm di sonra bana gonalf verdi 3 gun kullandim 19 mayısta son kontrol oldum ozamanda 2 yumurtam vardi ama stresten sormayı unuttum doktorda kac mm sonradan aklima geldi o gun bana 3 gün daha gonalf kullanalım dedi cumartesi gecesi catlatma yap dedi öyle yaptım gonalf lerde 75lik kullandım 6 gun adetim 2. Günü femraya başladım ama cevap vermediler önceki aylar cevap veriyordu yumurtalarım büyüyordu bu ay direnç gösterdi