hulyaca Merhabalar kızlar nasipse bu 2. gebeliğim 13+5 haftalık. Aranızda cinsiyet hakkında yorum yapacak var mı? Doktorumuz 1 ay sonra geldiğinde belli olur dedi 🤗 https://imgyukle.com/i/RwETmY https://imgyukle.com/i/RwEIIq https://imgyukle.com/i/RwEY40
hulyaca Dozem etrafımda o kadar erkek bebeğe hamile olan var ki ben de öyle hissetmeye başladım 🤭 başta kız hissediyordum bakalım hayırlısı 🥰
hulyaca Bi daha yükledim gitmiş nedense fotoğraflar 🥲 https://www.hizliresim.com/qgtn3d7 https://www.hizliresim.com/4inj5ac https://www.hizliresim.com/efdvpvr