Mlkysf Çok şükür bugünlere gelebildik ama zaman çok yavaş ilerliyor gibi. Karnım iyice belirginlesti tekmelerini çok net hissediyorum artık kıpır kıpır prensesim doğunca baya uykusuz kalacağım galiba 😀 Sizde durumlar nasıl güzel anneler
Misra- Bizde yarın 23. Haftaya giriyoruz ☺️ ben gece yatınca çok hissediyorum. Öyle tekme gibi değil kıpırtı su dalgasi gibi hala. Onun dışında çok şükür iyi gidiyor her dönemin ayrı bir zorluğu var tabi 🤗
sevcanuyumazz Bizde 23+4 olduk . Artık iyice hareketlendi çok net hissediyorum☺️ sadece bir iki gündür karnımın içi acıyor gibi hissediyorum neden olabilir acaba
Mlkysf sevcanuyumazz maşaâllah hareket etmesinden kaynaklıdır belki yinede doktorunuza sorun belki magnezyum eksikliği vardır danışın siz yinede