Eyz benim 8. Hafta da başladı 9. Haftada tavan yaptı bu 2 hafta çok zorladı şuan 12. Haftadayim o zamnfan beridir ilaç kullanıyorum coook iyiyim doktor artık bırakalım dedi dün almadım bugün perişan etti beni bende ne zaman geçer bilmiyorum ama o haftalarda ki kadar şiddeti kalmıyor az sabır ❤️