Adensmom8 Gmzenur evet 32 çıkmıştı hamilelikte normalmiş şu an düştü zaten 20lere doktorum bol sıvı almamı önerdi sadece
mirage333 Gmzenur hamilelikte normal diye biliyorum benimkide gecenlerde 7 cıktı, sınirın uzerinde ama cokta yuksek degil tabi.