Damla26 Doktorum ekimde şeker yüklemesi istedi 75 ml 10 saat açlıkla gel dedi yuklemenin zararı var mi ne yapmalıyım yaptıranlar yaptırmayalar neden anlatabilirmisiniz kafam çok karışık
Ilaydaile Damla26 bence yaptırmayın ben yaptırmayı düşünmüyorum . annem 3 tıl önce doğum yaptı şeker yüklemesi keşke yaptırmasaydım dyip duruyo
Baharun2 Damla26 cnm sen araştır öyle karar ver biz yönlendirmeyelim yani yaptır ya da yaptırma diyemem.
rileyss Damla26 instagramda dr erhan karaalp var, onun seker yükleme ile ilgili sabitlediği hikayeleri izleyin mutlaka.
VergiliBirsenTolga Damla26 ben yaptırdım canım hem bebek de hem sende şeker varmı diye bakıyorlar parmak ve koldan kan alıyor idrar veriyorsun bide 50 ml glukoz veriyor 1 saat hiç birşey yemeden duruyorsun hiç bi kötü şeyi yok emin olabilirsin ben yaptırdım
SeydaDoruk Damla26 doktorun istediyse yaptırmalısın. Bence yaptırma diyenlere doktorundan daha çok güveniyorsan bişe diyemem tabi