Selam kızlar ben önceki aylarda tedavi gördüm femera ovitrelle Ramazan ayında tedaviyi bıraktım bu ay ise prolaktin yüksekliği nedeniyle dostinex kullanıyorum şu an yumurtlama dönemindeyim daha doğrusu cumartesi yumurtlama akıntısını gördüm su an çatlamışta olabilir bilmiyorum ama iki gündür adet olacakmışım karnım ve belim çok ağırıyor dostinex kullanan var mi ya da yumurtlama dönemini böyle ağrılı geçiren böyle olmazdım yanı korktum