Tugcemm61 pazartesi inslalah bebeğime kawusacagim doktor olmasa benimki doğmaya niyeti yok dün çatı kontrolü yaptı daha beklemenin anlamı yok kendi başına olmayacak ddi ilaç vereyim pazartesi açılma yaparsa suni uygularz yoksa suniye gerek yok direk sezeryan ddi sağlıklı olsun tabi ama bunca zman fazladan normal doğum için bekledim ama sanırım sezeryan olacak hepimizin bebeği sağlıklı ve hayirlisyla kucağımza almak nasip olsun inşallah