Adanada normal doğumu destekleyen, bebişler doğduktan sonra ten tene temas yaptıran bir hastane var mı? tabi bebeğin normal doğdugunu varsayıyorum. emzirme danışmanları, ebeler 1 saate yakın ten tene temas öneriyorlar. o süreçte de annenin sütünün gelmesi hızlanıyormuş. çoğu hastanede normal doğum yapsan bile bebeği 5 dakika kucağına verip geri alıyorlar. her hastane yarım veya 1 saat ten tene temasa izin verir mi annenin isteği önemli midir?