vesilece Aslında 1 ay önce grev tarihlerini yazmıştım ama kaçıranlar için tekrar yazmak istedim kızlar 🤗 devletteki doktorunuz eğer hekimsen sendikasına bağlıysa 26-27 mayısta grev yapacak 🙋🏼♂️
Hapyymami55 vesilece ama.ben e nabiz dan randevu aldım 27 sine benim doktorum grevde olsa randevu almam imkansiz degilmiydi sizce ?
sacmalamakizim vesilece Nasıl ya geçen hafta da grevdelerdi kızıma aşı vurduramadim yarın 9. Ay aşısı var yine mi grevdeler 😢
Deletedmom_85 Bi bitmedi grevleri 😶 insanların mağduriyetleri göz önünde bulundurulsa keşke… Nice hamile var riskli gebeliği olanlar var.
K-bra1 20 haftalık gebeyim devlette detaylı için randevu alacaktım zaten geç kaldım 24. Haftaya yetişmeyecek diye korkuyorum 😔 yarında grev varmış pazartesiye geç mi olur sizce bi de 24 hafta son mu ondan sonra bakmıyorlar mi