Cerennnn5858 Kızlar selam, Bat 28 mayıs. Bu sabah erken gebelik testimde hayalet çizgi cıktı. Gölge gibi. Bugüne kdr testler negatif. 2 gün kala bukdr silik cıkması normalmi. 16 nisan çatlama ve son ilişki. Yaşayan varmı
kubraselcuk Cerennnn5858 benimde 2 gün kala silik çizgi çıkmıştı maalesef kimyasalmış tavsiyem biraz daha bekleyip kan testi vermeniz🙏
Cerennnn5858 https://imgyukle.com/i/RwCu5y Kızlar resim yükledim ikisinide bugğn yaptım. Üsttekinde gözükmüyo fotoda alttakinde azda olsa gozukuyo ben ıkısınde de görüyorum bi bakarmısınız sizde:(
Cerennnn5858 Bu forumda böyle postlar ilgi görmüyo artık.. geçen biri yazmıştı kaynana dedikoduları daha fazla ilgi çekiyo😂😂
ozgesenses Cerennnn5858 alt taraftaki pozitif gibi duruyor daha çok ama çok yeni olabilir geç döllenme de olabilir 🙈
Cerennnn5858 ozgesenses kuzum en son ilişki tarihim 16 mayıs. Ogün çatlama oldu. Geç yumurtlama değil ama çatlama yumurtlamadan 2 3 gün sonra oldu.
ozgesenses Cerennnn5858 benimde aynı senin gibi oldu tam 1 buçuk ay sonra belirgin oldu bide testlerin kalitesi de çok önemli